Reviews van klanten: 9,0 / 10 40 reviews

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening van Altijddegoedkoopste. Uiteraard willen we uw klacht in dat geval graag horen, zodat wij er iets aan kunnen doen. U kunt uw klacht aan de afdeling klantcontact doorgeven. U kunt zelf bepalen of u dit per e-mail, per post of telefonisch doet.Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht in behandeling nemen en proberen op te lossen.

Onze gegevens:

Altijddegoedkoopste.nl
Orteliuslaan 850
3528 BB Utrecht
Tel: 085 - 049 8 590
E-mailadres: info@altijddegoedkoopste.nl

Op het moment dat wij u klacht ontvangen hebben, sturen wij u een bevestiging.
Binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht beantwoorden wij de klacht. Mocht het onverhoopt meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Altijddegoedkoopste bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).